30. okt. 2006

Scrappetreff

I helga har vi hatt scrappetreff her i Bodø.
Kjempegøy :)
Man får jammen både vært kreativ og produktiv, samtidig som man får trimmet magemusklene. Det blir mye latter rundt bordene på et sånt treff.
Jeg er veldig fornøyd med å ha fått laget 9 LO'er, 3 kort og en altered bok.
Det er sjelden jeg får laget så mye på en gang.
Som regel bruker jeg jo flere dager bare på en LO.

Jeg var heldig og vant flere premier også.
Jeg vant to trekningspremier og en avstemning.
Blant annet vant jeg en lunchbox, så det blir mitt neste prosjekt.
I tillegg til en koffert jeg må alterere.
Dette bildet tok jeg på fotkursekskursjonen vi hadde i Åselidalen. Jeg er veldig fornøyd med bildet, men ville gjøre litt mer ut av det på denne. Lage det litt mer til "Kunst". Litt usikker på de malingsstrøkene bak bildet, men, men...


Dette bildet av min venninne og hennes barn, mitt fadderbarn, synes jeg ble så enkelt og fint. Det krevde en enkel og grei LO. "og'et" skal byttes ut med et stort "&" - jeg bare glemte å gjøre det før jeg scanna inn LO'en. Papirene fra Create Paper er forresten veldig fiiiine :)



Denne sleit jeg med lenge før jeg klarte å bestemme meg for hvordan det skulle være. Redningsvestfargen er ikke akkurat lett å ha med å gjøre... Så da ble den sånn som den ble da! Og Heidi Swapps Ghostletters: kuuule!



Min første altererte bok! Og jeg er kjempefornøyd :) Synes lyseblått og rødt ble så fint sammen, selv om den kanskje er litt julete ut...? Her er i alle fall planen at jeg skal tegne skisse, skrive ned tekster og sitater og sånt, og ellers andre idèer som jeg vil ha med på LO'er.

Ingen kommentarer: