17. jan. 2007

Kursholder - jeg?

Ja, faktisk!
Jeg har jo holdt kurs før, men de to gangene var det for folk jeg kjente.
Denne gangen har Smykkestein, scrappebutikken her i byen, spurt om jeg kan tenke meg å holde videregåendekurs hos dem.
Det er litt skummelt, og veldig spennende.

Jeg har laget opplegget for det første kurset jeg skal ha, og det føles nesten som å være kunst og håndverkslærer igjen :)
Det første kurset jeg skal ha skal være et teknikk-kurs.
Vi skal lage bakgrunner selv, av Color wash, barberskum og klor.
Håper folk synes det er spennende, og melder seg på.

Ellers har jeg hatt det så travelt med å lage eksemplekort til å stille ut i butikken,
at jeg ligger langt etter med motivasjonsjournalen jeg skal være med på.
Jeg skal prøve å ta igjen det tapte i dagene framover nå.
Det er jo absoutt noe jeg har lyst til å være med på.





Her er kortene som skal vise hvilke teknikker vi skal bruke.

2 kommentarer:

Linn sa...

Grattis som kursholder! Dette fikser du fint - og så heldige de er som skal lære av deg. Ser ellers at du er med på motivasjonsboka til Gudrun. Jeg får liksom aldri somlet meg til å delta på utfordringer, konkurranser osv. jeg. Skulle noen ganger ønske jeg ikke trengte så mye søvn eller noe sånn... Håper ellers alt står bra til oppe i nord!

gudrun sa...

Så FLOTTE kort du har lagd!
Det er morro å holde kurs. Ønsker deg LYKKE TIL! :)