12. mars 2007

Vintagekurs

Da har jeg laget demokort til vintagekurset jeg skal holde på tirsdag.
Kortene viser tre forskjellige teknikker vi skal bruke.
Nå har jeg bare igjen å lage en beskrivelse av fremgangsmåtene som kursdeltakerne skal få.
Vi hadde LOST i scrapping på Arctic-forumet i helga. Og det ble ei forrykende helg! På 51 timer scrappa 24 damer 131 LO'er. Jeg fikk ikke tid til å gjøre noe selv, men det var kjempegøy å arrangere noe sånt som dette. Jeg gleder meg masse til vi skal ha LOST i kortlaging helga 13-15. april. Håper oppslutninga blir like stor den helga :)






4 kommentarer:

Unknown sa...

Vannvittig flotte kort du har laget til kurset du skal ha i morgen... Skal ha kurs i morgen jeg også, men det er scrapping(ikke kort)

Hørtes ut som om dere hadde et veldig bra LOST arrangemesnt. Så mange layouter.....

ha en scrappende flott kveld. :-))

Linn sa...

Så trist med ryggen din, altså... Håper du finner noe du vil trives med jobbmessig, og som du kan utføre uten at rygger volder deg for mange plager.

Flotte kort du har laget, som alltid!!

klem klem

Anita Hagen sa...

Men gurimalla så flotte kort, nyyyyyyydelige var dem. Du er så flink til å variere i stilart, fargevalg og layout *imponert*.

Legger en link til siden din jeg Lene, du får skrike høyt om du ikke ønsker å linkes til...

Og god bedring med den kranglete ryggen din.

Klem Anita

Lene sa...

Takk for ros!

Anita: Det er bare hyggelig at du linker til meg.
Jeg har lagt inn link til din side, jeg.