23. apr. 2007

Kurstid



Scrappelysten er ikke så stor om dagen, men det er derimot kortlagerlysten.
Jeg var hjemme hos Stine og laget kort på fredag, da laget jeg faktisk fem kort!
Det er skikkelig masseprodusering til meg å være.

Ellers lager jeg en del eksempelkort og andre eksempelting til kurs jeg skal ha framover.
I forrige uke hadde jeg kurs i Exploding box, eller album på boks, som jeg velger å kalle det.
I denne uka skal jeg ha kurs i alkoholblekk.
Det opplegget satt litt langt inne å lage.
Det er jo så mye jeg har lyst til å lære bort, på så kort tid.
Og så hadde jeg bestemt meg for å bruke UTEE på CD-biter.
Det viste seg å være litt vanskelig, ettersom jeg mangler noe som tydeligvis er et viktig redskap i UTEE + CD-bit - prosessen: nemlig en melting pot (hva kaller man det på norsk, forresten? Smeltepotte? Trokke det, nei... ).

I alle fall - jeg er jo ikke den som gir meg først, hvis det er noe jeg har bestemt meg for.
Så etter noen brendte fingre, en ødelagt genser, en ødelagt stålbolle og UTEE over hele kjøkkenet,
fant jeg ut at hvis man ikke har melting pot, kan man bruke en liten teflonsteikepanne. Så det såh!
Varmepistol funker i alle fall dårlig. Tro meg!
Og da skal jeg gå og hente fram støvsugeren...



3 kommentarer:

Unknown sa...

Åhh den album på boks og den blå kos deg kortet var bare sååå flotte! Falt til meg med en gang. Har også lyst å lære sånnt *nikke*

synes du skal komme på msn

Linn sa...

Hihi! Artig historie. Jeg vet ikke hva UTEE og alkoholblekk er en gang, jeg... Har hørt begrepene, ja - men det strekker seg ikke lenger. Melting pot på norsk heter vel smeltedigel - men herlighet, er vel ikke noe vanlig ord i norsk språkbruk lenger.
Ellers får jeg beklage at jeg er litt fjern om dagen, jeg kommer sterkere tilbake!

Anita Hagen sa...

WOW, her var det virkelig mye fint Lene. Du er sannelig en skapende og kreativ person. Du er jo helt fantastisk på ulike teknikker. Skulle gjerne vært på kursene dine. Er du like entusiastisk og sjarmerende In Real Life som du er via skrevne linjer, tror jeg det er en fryd å være rundt deg.

Albumboksen er nyyyyyydelig *sukk*

Klem Anita