14. sep. 2007

Høstvær og scrappevær


Nå har høsten satt inn for fullt. Det regner og det blåser, og det ser ikke ut som det har tenkt å gjøre noe annet i lang tid framover. Det er med andre ord et vær som innbyr til scrapping og annen papirlek.Og det står ikke på arbeidslysta heller!
Jeg sliter litt med LO'ene. De sitter langt inne, merker jeg, men det er kanskje ikke annet å vente, så langt opphold som jeg har hatt på den fronten. Jeg er veldig stolt av meg selv, som klarte å levere et bidrag til Vi Scrappers skissekonkurranse. Jeg forventer verken å vinne eller å komme i bladet, men det var likevel godt å få levert. Det har jeg jo hatt planer om helst siden ryktene om bladet begynte å gå. Kortlaging har jeg også hatt en liten ferie fra, men det skal jeg snart gjøre noe med.
Det jeg har aller mest lyst til om dagen er å dekorere bokser og esker og alt annet jeg måtte komme over. Det er ikke så galt at jeg har begynt å dekorere møbler enda, men jeg har en plan om å dekorere ei sparebøsse å gi i bursdagsgave til mitt veldig snart 11 år gamle søskenbarn på søndag. Den skal jeg kose meg med i kveld, mens jeg ser på Idol, tenker jeg.
Jeg har også fryktelig lyst til å lage sånne kule minialbum, og sikler og sikler på en sånn Zutter-sak. Hadde jeg bare vist at jeg faktisk kommer til å bruke den, så skulle den fått flytte hjem til meg på flekken. Kjenner jeg meg selv rett (og det håper jeg da at jeg gjør), så bør den saken der vurderes litt til før jeg går til innkjøp av den.
Høsten er jo også kurstid, og det første kurset jeg skal ha er tagbokkurs. Tagboka på bildet over skal ligge i butikken fram til kurset, sånn at evt deltakere ser hva det dreier seg om. Jeg sleit litt med å lage ei "nøytral" tagbok. Jeg hadde nemlig en idè om at det ville være der lureste å lage. Nå når jeg er ferdig og boka ligger der den skal, er jeg jammen ikke så sikker lenger. Den ville jo vært mye finere med litt bilder og sånt. Menmen, den får duge!
Nå skal jeg heller kose meg med å dekorere en boks!

1 kommentar:

Hege sa...

Den tagboken var flott da! Ser at du er i ferd med å komme inn i det kreative hjørnet igjen - til glede for oss alle!

Ha en flott helg Lene!

Klem