18. juni 2008

Bryllupskort og alkoholblekk

Søstra mi skal gifte seg nå, og jeg har lenge spekulert på hvordan jeg skal lage bryllupskortet. Jeg hadde jo selvfølgelig lyst til å lage det litt spesielt og ekstra fint. Sånn gikk det jo ikke. Plutselig begynte jeg å få det veldig travelt, og endte i natt opp med full-fart-kortet over. Ikke bra, men noen ganger strekker bare ikke tida til...

Det ble omentrent det samme med kortene under, som skal brukes på alkoholblekkurs i kveld. Nå ødelegger blitzen litt for fargene - på prinsessekortet passer fargene mye bedre i virkeligheten enn det det ser ut til...



3 kommentarer:

Ann Hedvig sa...

Åhh lekre kort!

Kanskje jeg også må finne frem alkohol blekket mitt og leke litt ;o)

Ha en fin dag!

Scrappelise sa...

Utrolig lekre kort du lager!

Irene sa...

Jeg synes bryllupskortet ble kjempefint!