18. nov. 2010

Adventskalender

Joda, det er ei stund til advent og jul - jeg vet det. Men jeg lager adventskalender til kjæresten, og den måtte være ferdig før han kom hjem fra jobb. Sånn hemmelighetskremmeri kan man nemlig ikke holde på med samtidig som han er hjemme. Da er det plutselig ikke hemmelig lenger.
Og siden han reiser på jobb igjen i slutten av november og blir borte til midten av desember, så måtte jeg bare kaste alle prinsippene mine på båten, og sette i gang med juleproduksjon.


Pakkene er vel så enkelt pynta som dem kan bli (juleinspirasjonen er ikke på plass enda, nei). Og den store skåla som jeg hadde på loftet, var slett ikke så stor som jeg synes å huske at den var.
Må derfor ut på leting etter noe nytt å ha kalenderpakkene i, men enn så lenge får den stå sånn som det der.

Så da kan jeg i alle fall hake av en av tingene på jule-to-do-lista mi :)
Deilig!

Ingen kommentarer: