31. jan. 2011

Takkekort, bryllup

Jeg har kommet i gang med takkekortprosjektet mitt. Prosjektet går ut på å lage noen og nitti takkekort for broren min og kona hans. De giftet seg i november, og bildene ble tatt ute. Utfordringa har vært å finne mønsterark som passer til bildene, altså i kalde farger, og samtidig lage kortene romantisk.
Jeg har brukt mønsterark fra Papirdesign, som egentlig er juleark, og for at kortene ikke skulle bli for julete ble det rosa hjerter i stedet for røde som jeg først tenkte. Rosafargen er ikke så intens i virkeligheten, som den ble på bildene. Så egentlig ser det helt fint ut altså :)
Her er i alle fall de første forslagene jeg har laget. De er "ute til høring" hos brudeparet nå, så får vi se hvordan det endelige kortet blir...



Uansett hva de bestemmer seg for, så kommer det til å bli litt av en samlebåndsproduksjon i heimen nå framover.
Og så begynner jeg i ny jobb i morgen. Sånt pleier jo også å føre med seg litt ekstraarbeid, men jeg gleder meg masse :)

1 kommentar:

Ulltråen`s Kaosheim sa...

WOW! litt av en jobb du har foran deg. Noen å nitti kort ! Lykke til. Spennende å se hva de velger