1. mai 2011

Nytt gammelt nytt

Vel overstått påske!
Jeg vet at det begynner å bli en stund siden påske, men her inne har det jo ikke skjedd noe siden før den tid...

Jeg brukte påska på å kose meg sammen med familien, og innimellom strikka jeg litt. Jeg strikka ferdig leggvarmerene som hører til barnejakken jeg laget i vinter. Både jakken og leggvarmerne satt som støpt til mottakeren. Planen var egentlig å gi settet i bursdagsgave, men siden Live har bursdag i juni, og sånne strikkaplagg egentlig passer bedre på denne årstiden, fikk hun det nå.
Jeg har også strikka en til Kjærlighet på pinne-kjole. Og siden jeg synes fargen på bildene i det forrige innlegget ble så rare, har jeg tatt bilder av den nye kjolen også, med litt bedre resultat. Denne kjolen er i en  mindre størrelse, så hjertemønsteret blir litt annerledes.

kjole

kjole2

kjole3

Nå har jeg faktisk ingen flere planlagte strikkeprosjekter, men til gjengjeld har jeg noen kortplaner som burde vært gjennomført. Jeg får satse på å finne fram kartong og stæsj i kveld.
Nå skal jeg ut i hagen og kose meg med sol og hagearbeid.
God søndag!

Ingen kommentarer: