22. mars 2012

Bordkort | Bryllup

Jeg har fått bestilling på bordkort til et av bryllupene som jeg har laget invitasjoner til. Brudeparet ønsker bordkort i samme stil som invitasjonene, og vil at det skal være en eske som de kan servere gjestene sjokolade i. Jeg har laget to forslag:

Det første bordkortet er ei eske som jeg brukte litt tid på å pønske ut utforminga på. Jeg ønsket nemlig å lage ei hjertelukking på toppen.
Etter noen feilskjæringer, fikk jeg det til:

bordkort, hjerte

bordkort, hjerte innside

Jeg har laget en mal på denne eska, som jeg skal legge ut senere.


Det neste bordkortet er bare en helt vanlig eske:

bordkort eske

bordkort eske, innside

Ha en fin dag!

1 kommentar:

Stine H sa...

Kjempefine bordkort, du er så flink!! Tusen takk for tips - måtte bestille med en gang.. du kjenner meg godt, hehe

Håper vi sees snart, stor klem S