22. mai 2012

Romantiske bordkort | Bryllup

Jeg har nye forslag til bordkort. Denne gangen til et hagebryllup. Alt høres veldig romantisk og fint ut, så jeg måtte prøve å følge opp det :)

Bruden hadde allerede kjøpt inn gammeldagse klesklyper som hun ønsket å bruke på bordkortene. En spennende vri, synes jeg. Begge forslagene jeg har laget kan både henges på glass eller legges på bordet.

Alternativ 1:

Marie

Marie2

Marie3

 

Alternativ 2:

Bruden ønsket også et alternativ hvor det var rom for noe søtt til gjestene.

marie6

marie7

Marie8

Marie10

Det siste alternativet kan også brukes uten klesklypa.

 

Nå venter jeg på tilbakemelding fra burdeparet. Håper de fikk noe vi kan jobbe videre med :)

2 kommentarer:

Anneli sa...

Hei Lene :) Jeg må nå innom å titte litt i bloggen din av og til ;)
De første bordkortene du har lagt ut her, var bare sååå nydelige <3 Koselig med den lille beskrivelsen av hver gjest :)
Kos deg i finværet!

Cathrine sa...

Så nydelige ...

Likte veldig godt den øverste...Tar seg også fint ut uten å henge på glasset...

Elsker måten den er satt sammen på med vellum og litt om personen under...:o)

Og tusen takk for hyggelige ord i bloggen min:o)

Ha en flott dag..

Klem