8. sep. 2013

Årets produksjon

Det har vært stille i bloggen min i nesten ett år. Det var ikke planlagt at det skulle bli sånn, men jeg har verken hatt ork eller overskudd til å vise fram det lille jeg har laget. Jeg har nemlig vært mest opptatt med å produsere denne lille jenta:

IMG_1728

Det viste seg å ikke være bare-bare. I underkant av ni måneder ble tilbragt på sofaen og i senga. Det som ble gjort av hobbyting var sånt som jeg hadde bestilling på og måtte gjøre ferdig. Jeg tror jeg har noen bilder av det som ble laget, skal se om jeg får lagt det ut etter hvert. Ellers ble det reprodusering av gamle ting jeg hadde liggende. Uansett hvor dårlig jeg er, sitter det nemlig langt inne å kjøpe kort.

Jeg har prøvd å svare på henvendelser jeg har fått i det siste året, men jeg vet at ikke alle har fått svar. Det beklager jeg. Håper dere det gjelder har funnet andre til å lage ting for dere.

Nå begynner jeg så smått å bli klar for å finne fram lekene mine igjen, men jeg har foreløpig “permisjon” fra bestillinger. Jeg tør ikke å ta på meg noe jobb enda. Foreløpig er det ikke så mye tid til sånt, og det ville være ille om jeg ikke skulle klare å bli ferdig med bestillinger i tide.

Vi skal ha dåp om ikke så lenge, og invitasjoner til det har jeg faktisk fått laget. Jeg skal få tatt bilder og vise dem fram, sånn etter hvert det også. Jeg satser i alle fall på at det ikke tar ett år før neste innlegg blir skrevet.

6 kopi

9 kommentarer:

noras kreative blogg sa...

Dette er jo verdens beste unnskyldning til ikke å være så produktiv som før :) Herlig lita tulle, og med så fint hår! Helt perfekt! Nyt tiden så vil kreativiteten og overskuddet komme etterhvert. Lykke til!

Cathrine sa...

Ååå... Nommin <3 For en nydelig litta frøken :)
Gratulerer så mye med familieforøkelsen :)

Finne ikke noe bedre unnskyldning enn dette :) <3

Kose dere masse med frøkna :)

Klem

Unknown sa...

Heisann !

Jeg fant siden din etter å ha søkt etter inspirasjon til bryllups invitasjoner, bordkort m.m.
Jeg har vært innom korall, rosa, rødt, alt mulig "rart" uten å bli helt fornøyd med resultatet... Har laget flere maler, alle bare sånn passe....

Men nå vil jeg bare si TAKK, for du klarte å gi meg den inspirasjonen jeg trengte ! Jeg har ENDELIG funnet ut hvordan jeg vil ha det (tror jeg... hehe)
Stikkord: Hvitt, sølv (bling kartong), bryllups ark fra papirdesign, de med hjertene på... grått... Dette blir bra !!!

Så takk for at du deler :-)

Og jenta di var foresten fantastisk nydelig ♥

Ha en fin dag videre !

Hilsen Jannicke

Elisabeth sa...

Ååå før et nydelig lite "nurk". Du har jo gjyldig fravær. Kos dere masse med henne.

Kari sa...

Gratulerer så mye med jenta, hun var jo helt nydelig.
Kos deg masse i denne tida, den får man ikke tilbake :)

Anonym sa...

har du en mail vi kan henvende oss til, i forhold til spørsmål anngående invitasjonseskene? :-)

Lene sa...

Jepp! lenebrat krøllalfa gmail.com

Lene sa...

Takk for gratulasjonene 😃

logy mahmoud sa...


Sewerage wiring company in Dammam, Khobar, Qatif and Al-Ahsa at the best and cheapest prices 0556959823
شركة تسليك مجارى بالقطيف
شركة تسليك مجارى بالدمام
شركة تسليك مجاري بالقطيف