23. okt. 2006

Fotokurs

Fotografering er gøy. Og digitalt speilreflekskamera er supert!
Men å bruke det, sånn ordentlig, på den manuelle måten - det gikk ikke av seg selv, gitt.
Hver gang jeg fant fram bruksanvisninga ble jeg forferdelig trøtt, og satt bare og gjespa meg gjennom sidene, uten å få med meg noen ting.
Og siden det er alt for galt å ha et så bra kamera, og ikke kunne bruke det ordentlig - meldte jeg meg på fotokurs.
Jeg har gått på kurset i tre uker nå. Det er vel mer teori og matematikk, enn jeg hadde trodd på forhånd.
Men da vi var ute på fotoekskursjon i helga, fikk jeg satt noe av teorien ut i praksis - og nå er det bare kjempegøy. Det går faktisk mye lettere å lese bruksanvisninga også - så nå føler jeg at det begynner å løsne.
Vi hadde en kjempefin fototur i Åselidalen, her er noen av bildene jeg tok:





Ingen kommentarer: