14. apr. 2007

LOST


Jepp, denne helga er vi helt LOST på Arctic-forumet. Helt lost i kortlaging, faktisk.
I løpet av helga blir det lagt ut 17 oppgaver + en bonusoppgave og en sisten.
Hvis man ikke blir lost av det, så vet ikke jeg :)

Jeg har rukket å lage tre kort nå i kveld. Ett er et ordentlig hurtgkort, men det ble levert i tide, i alle fall, det er mer jeg kan si om det jeg laget til den første oppgaven...

Og så har jeg fått brukt to av de nye stemplene jeg fikk i dag. Jeg har kjøpt en plate fra Krummelure, med sånne flott runde poststempelstempler. Kjempekule!
De blir nok å se på mange kort framover, både hos meg og hos andre. Vi er mange som har kjøpt dem, har jeg registrert.

Nå skal jeg se om jeg ikke får begynt på den siste oppgaven som er lagt ut.
Jeg har nemlig en plan om å bygge meg opp ett lite kortlager i løpet av helga.

1 kommentar:

Linn sa...

Flotte kort!!! Høres ut som en hektisk, men morsom helg. Jeg tror også jeg får skaffe meg noen runde stempler altså, har siklet litt på de fra Krumelure.

Ha en super helg!