11. jan. 2009

Jula er over, og vel så det...

Så da er det vel på tide å legge ut de siste julekortene jeg laget.
De er alle sammen laget for
TreL, og jeg har brukt mønsterark fra Sharon Ann (LYB).




Dette kortet var til noen som fikk penger i julegave, derfor laget jeg som en seddelbok. Tråden i ryggen holder sedlene på plass.

Jeg måtte jo også prøve meg på et sånt trekkspillkort. Til neste jul skal jeg skaffe meg et juletrestempel som passer bedre til Magnoliastemplene...

Til dette kortet punchet jeg ut mange sirkler, og satte dem sammen, slik at det skulle se ut som julekuler. Kantene er embosset med hvitt embossingpulver, det samme som jeg har brukt på snøkrystallene og teksten.






Da gjenstår det bare å ønske alle sammen et riktig godt nytt år - noe sent det også, men bedre sent enn aldri, sies det jo...

1 kommentar:

Trine sa...

NYDELIGE kort!!! Likte spesielt godt måten du har lagd julekuler på! Ha en flott søndag!