29. jan. 2011

Mens jeg venter...

...på at våren skal komme ute, har jeg skapt litt vårstemning inne. Jeg synes det er så fint med løkplanter, de gir liksom et løfte om at våren er like rundt hjørnet. Selv om jeg vet at det ikke alltid stemmer, når det enda bare er januar og man har valgt å bosette seg i det fylket som skryter av å være skisportens vugge. Og gjett om jeg de siste månedene har skjønt hvorfor skisporten har sitt opphav her i Telemark. Vi har nok snø, kan dere tro. Nå er det nesten sånn at jeg ikke lurer på når vi får se plenen vår igjen, men om vi får se den igjen...

Foreløpig går det i Perleblomster, men andre sorter skal også få komme inn i varmen etter hvert
 En annen ting jeg venter på er å finne ut av ark og kartong for å gå i gang med det store takkekort-prosjektet mitt. Bildene har kommet, så de er i boks.
Jeg tror ganske sikkert at det blir mønsterark fra Papirdesign, og jeg har sjekket med Line at hun har nok ark inne - så den er sånn ca i boks. Nå gjenstår det å finne den perfekte fargen på kartongen. Linda og Kari på TreL er på saken. Jeg må bare prøve meg litt fram med noen testkort.
Dere skal få se når jeg har kommet så langt at jeg har noen ferdig.

Ingen kommentarer: