7. aug. 2011

Bryllupsgaven

Vi var i bryllup i går og brudeparet, eller i alle fall bruden, har nevnt at hun ønsker seg et maleri med hjerte på. Jeg tørket derfor støvet av malesakene mine, kjøpet inn lerret, og gikk i gang med friskt mot:

maleri

Jeg har prøvd å lage et bilde som jeg tror vil passe til brudeparet – litt røft selv om motivet er et hjerte. Jeg har også brukt bryllupsfargen deres, sterk rosa. Vi ga bort bildet med full bytterett – hvis de ønsker annet motiv eller andre farger, lager jeg et nytt. Det så likevel ut til at dette falt i smak, så jeg tror ikke det blir noe nytt maleri til dem. Ei annen venninne som var i bryllupet har også lyst på et bilde, så mer maling blir det nok på meg likevel :)

2 kommentarer:

Elisabeth sa...

Nydelig maleri. Elsker hjerter.

Anonym sa...

Nydelig maleri. Du har talent!
-Maria