12. okt. 2011

Velkommen, Eirik

Familiens siste skudd på stammen og mitt tantebarn ble født på lørdag. Hurra!

Eirik

Jeg har prøvd å lage et kort til ham, men dette er et av de prosjektene som ser så mye bedre ut i hodet mitt, enn det gjør når det er ferdig. Dette føles liksom ikke helt som meg… Jeg er i tenkeboksen på om jeg skal prøve meg på ett nytt, eller om dette er godt nok.
Nå haster det jo å få ferdig klærne jeg strikker til han, så det er vel der prioriteringa bør ligge. Vel,vel, jeg får tenke litt til. Mens jeg strikker.

2 kommentarer:

Eva Helen sa...

Gratulerer med tantebarnet!Så koslig!

Veldig søtt kort du har laget!

Klem Fra Eva Helen

Unknown sa...

Hei :)
Tusen takk for fine ord på bloggen min! Det er så kjekt når nye navn legger igjen spor hos meg, for da finner jeg jo veien til flere fine blogger :) Kjempefine ting du lager! Du er virkelig flink!

Ytterdøren vår kjøpte vi for ca et år siden hos Foris, et lite firma som holder til i Bergen. Men det eneste jeg finner om av dem nå er en tom nettside(foris.no), og et mobilnr..
Lykke til på dørjakt :)