25. juni 2012

Kirkeprogram | Bryllup

Jeg glemte helt å ta bilder av kirkeprogrammene jeg laget til et bryllup, før jeg sendte dem. Det eneste jeg har er bildet av forslaget mitt, som jeg tok med mobilen og sendte til brudeparet for å få godkjent designet. Bra er det ikke, men dere ser hvordan de ser ut:

1

Det kommer ikke fram på bildet, men stemplet nede i hjørnet er embosset i gull. Selve programmet for kirka er printet rett på innsiden av kartongen. 

Programmet er laget for å passe til invitasjonene og bordkortene som jeg har laget til det samme bryllupet. Med 80 program som skulle lages, ble det litt av en samlebåndsproduksjon, og jeg angret litt på at jeg laget såpass mange detaljer som jeg gjorde. Men, det viktigste av alt er jo at brudeparet blir fornøyde, og det håper jeg at de blir.

Ingen kommentarer: