13. aug. 2012

Resirkulering

Når man plutselig trenger et kort, er det greit å ha noen liggende. Mitt lager med kjekke-å-ha-kort har skrumpet drastisk inn, og da jeg plutselig trengte et bursdagskort tidligere i sommer, ble gode råd dyre.

Det er der resirkulering kommer inn i bildet. Jeg hadde nemlig et prøvekort som jeg laget til en konfirmasjonsinvitasjon liggende. Jeg printet ut nye tekster i en rasende fart, plukket vekk de gamle og limte på de nye. Vips, hadde jeg et kort og pulsen kom tilbake til normalen.
Gaven var heldigvis både kjøpt og pakket inn, så jeg kunne smile bredt da bursdagsbarnet ringte på døra :)

eliane

Bildet ble forresten også tatt i rasende fart, og jeg fikk bare tatt ett. Hvis dere vil se flere bilder av et lignende kort, finner dere dem her.


Jeg deltar i følgende utfordringer med dette kortet:
Nordsalten hobbyklubb – utfordring #58 – Anything goes
Papiravisen – Augustutfordring – Girly

2 kommentarer:

Sylvia sa...

Virkelig stilig og lekkert!!

Takk for at du scrapper med Nordsalten Hobbyklubb.

Sylvia

Merethe sa...

Så stilig da.
Takk for at du deltar hos oss i Papiravisen.

Klem fra Merethe