13. mars 2011

DT TreL – Konfirmasjon, gutt: invitasjons- og gratulasjonskort

konfirmasjonskort

I dag har jeg laget flere konfirmasjonskort for TreL. Også denne gangen har jeg brukt ark fra Papirdesign. Jeg synes fargene på disse arkene er så flotte. Til Invitasjonen har jeg brukt arkene Nye veier og Festdag, og til gratulasjonskortet har jeg brukt Damask og Festdag.

Invitasjonen har jeg laget litt stram og guttete, som en kovolutt med tag i.

konfirmasjoninvitasjon
konfirmasjoninvitasjon2


På gratulasjonskortet har jeg brukt motivstempel fra Norsk Stempelblad. Jeg husker ikke hvor tekststempelet kommer fra.

konfirmasjongratulasjon

Ha en fin søndagskveld!

1 kommentar:

Merete sa...

Hei, så mya fint du har i bloggen din:) Jeg har lagt meg til som følger:) Velkommen inn i min blogg:)
Ha en fin helg.
Merete:)