3. juni 2011

Nyfødtkort

Venninna mi har etter mye venting endelig fått lille Emrik. Hun gikk faktisk så lenge over tiden at jeg rakk å lage kort før han ble født. Ikke verst til meg å være, selv om jeg ikke er så sikker med at hun ser like positivt på det med å gå over tiden, som det jeg gjør :)

emrik
emrik2

Og så er det jammen helg igjen! Mannen kom hjem fra jobb i går, så nå er det nok ikke lenge til stua er ferdig. Jeg har mala vinduskarmer og sånt mens han var borte, så da er det bare å klaske opp  noen lister – og så er vi ferdige! Ja, med første trinn i oppussinga i alle fall. Vi har jo bestemt oss for å bytte gulv også. Men det er et annet kapittel :)

God helg til dere alle!

1 kommentar:

pia iris sa...

takk for koselig kommentar i bloggen min.
masse lekre kort her hos deg. og den kjolen og teppet var skikkelig nydelige.
kommer igjen her jeg :o)
klem pia