21. juni 2011

Sommerfuglfest, DT TreL

sommerfugler

Det er vel ingen hemmelighet at jeg er glad i sommerfugler, og da passet det veldig bra da jeg fikk en DT-pakke fra TreL med sommerfuglstempler. Jeg fikk også rosa Glimmer Glam og Glimmer Glaze, og rosa er liksom min farge – en helt perfekt pakke, altså! Sommerfuglstemplene er en pakke fra Stampendous med en stor sommerfugl og en liten sommerfugl. Glimmer Glam og Glimmer Glaze kommer fra Tattered Angels, og passer godt sammen med Glimmer Mist fra samme produsent.

På det første kortet har jeg brukt den store sommerfuglen.Jeg har fargelagt med Glimmer Glam og laget “flekkene” med Glimmer Glaze:

sommerfugglam
sommerfuglglam2


På det andre kortet har jeg stemplet både den store og den lille sommerfuglen på mønsterpapir, klippet dem ut og påført Diamond Glaze for å få en 3D-effekt:

sommerfuglstempel
sommerfuglstempel3


På dette kortet har jeg brukt stemplene til å lage bakgrunn. Jeg har embosset dem med klart embossingpulver og påført grønt Glimmer Mist og rosa Glimmer Glam. Hjertestemplet er også fra Stampendous. Det har jeg embosset med kobberfarget embossingpulver.

sommerfuglbakgrunn

Både stemplene, Glimmer Glam, Glimmer Glaze og Glimmer Mist får du kjøpt hos TreL.

3 kommentarer:

Norunn sa...

Ooo....nyydelige sommerfuglkort!

pia iris sa...

skikkelig lekre kort altså.
stilig at du hadde klipt ut og løftet sommerfuglen.
og flott med det banneret med tekst på.
klem pia

Marita sa...

Nydelig sommerfuglkort. Virkelig gjennomført. Dette likte jeg kjempegodt:) Ønske deg en fin kveld videre.
-Marita-