13. feb. 2007

Pliktscrapping

I et anfall av optimisme lovet jeg ei venninne tidlig i høst at jeg skulle scrappe en LO av hennes datters hånd- og fotavtrykk, som hun kunne henge på veggen.
Månedene har gått, og jeg har hatt bildet og avtykkene liggende på skrivebordet, uten å få gjort noe.
Jeg synes trykkene var dårlige og fargene var feile, og det låste seg helt.
I forrige uke fant jeg ut at det bare var en måte å gjøre dette på, og det var å sette i gang, og få det unna!
Og nå er det unnagjort. Ikke helt min stil, men jeg håper det er stilen til de som skal ha det på veggen, og at de blir fornøyde.

1 kommentar:

Kirsten sa...

Jeg syns den var nydelig og pen og de som skal ha den på veggen syns helt sikkert den er veldig fin de også :D
Flott!
Og takk for hilsener i bloggen min, kjempekoselig :D

God helg *klem*