3. feb. 2007

Scrapping og brukket halebein...

Jeg prøver stadig. Har både det ene og det andre som skulle vært gjort - ting jeg har lovet å gjøre og konkurranser jeg gjerne skulle deltat på.
Men så er det jo det jeg stadig finner ut da, at scrapping og brukket halebein er en dårlig kombinasjon. Det er rett og slett umulig å sitte lenge nok. Jeg klarer ikke en gang å sitte så lenge at jeg får laget en plan for hva jeg skal gjøre. Skikkelig frustrerende!

Jeg har derimot fått stemplet og fargelagt litt. Distress Ink - re-inker og Magnoliastempler er en morsom kombinasjon!
Gleder meg til jeg kan sitte lenge nok til å lage et kort av motivene også.
I følge legen tar det 6-8 uker før et halebein gror, og jeg er nå på fjerde uka. 2-4 uker to go!

Ellers gjorde jeg noe veldig gøy på torsdag - da var jeg kursholder!
Det var kjempegøy og frister virkelig til gjentakelse. Heldig nok var sjefen på scrappebutikken kjempefornøyd, og vil gjerne at jeg skal holde flere kurs. Så nå er det bare å finne ut hva jeg kan, hva jeg vil holde kurs i og når jeg kan gjøre det :)

Har dere forresten sett de flotte clear stampsene fra Fancy Pants?
Disse bare må jeg ha! Jeg har vært i kontakt med en selger på ebay. Hun sender egentlig bare til USA, men jeg håper på et unntak fra regelen :)

Ingen kommentarer: