29. feb. 2008

Scrappedugnad, Corinne Delis


Corinne Delis utfordring på Scrappedugnad passet meg perfekt.
Utfordringa gikk ut på å lage en LO med ærlig tekst rett fra hjertet, og jeg har virkelig mye på hjertet om dagen. Eller i alle fall mye å tenke på.
Teksten min handler om at jeg har noen viktige avgjørelser som snart må tas, at den besluttningen jeg ender opp med kommer til å ha stor betydning for resten av mitt liv, hvor skummelt det er og at jeg ikke aner hva som er det rette å gjøre.

7 kommentarer:

Ania sa...

Nydelig LO!! Lykke til du med avgjørelsene dine! :)

Ellen* sa...

Kjempefin LO!!:o)

Aquarell sa...

Så flott denne var!:D

Kirsten sa...

Lekker! Og lykke til med avgjørelser, sånne er vanskelige ja *klem*

Anonym sa...

Nydelig LO - bildet passet utrolig godt til teksten!

Jill sa...

Så flott LO!
Mye flott inspirasjon i bloggen din!
Likte spes godt clearkortet fra arctic scrap :-)

tessa sa...

nydelig lo!!