22. okt. 2010

Fiks ferdig

Brudeparet har bestemt seg, og de ville ha trekantbordkort!
Nå er jeg ferdig med alle sammen. Ferdig tenkt, ferdig montert, ferdig fyllt med godteri og sløyfa er knytt på alle som en. Må bare ta turen ned på posten i morgen, så er jeg ferdig med prosjekt bryllup :)

Jeg gjorde noen endringer i forhold til det første trekantkortet. Synes pynten var litt kjedelig på det, så derfor ble det litt ekstra tenking. Kjenner jo at jeg enda er litt rusten i scrappetenking, men det ble i alle fall bedre enn det var.
Det har tatt noen kvelder, og jeg har mer enn en gang vært glad for at brudeparet bestemte seg for å ha et lite bryllup.

Slik ser de ferdige bordkortene ut, kun med små variasjoner på swirlene
Jeg sprayet blomstene på brudeparets bordkort med rød Glimmer Mist, synes liksom at de skal skille seg litt ut fra de andre

Ja, jeg vet - bildene ble kjempedårlige, men her står i alle fall bordkortene på geledd. Jeg har fyllt dem med hjertesjokolade, geléhjerter, Loveharts og Hello Kitty-drops.

Nå er mannen ferdig med å sette inn nye vindu på det ene soverommet vårt, så nå skal vi, velfortjent synes vi selv, kose oss med gullrekka og god mat.

God helg, alle sammen!

3 kommentarer:

May Britt sa...

så flink du er, de var nydelige. Og fo en jobb:)

klem maya

Catrine sa...

Så utrolig flink du er Lene=) Skikkelig kreativt!!

Vibeke sa...

Så flink du er!:) du er herved annsatt....:)
Klem fra naboen:)